Thursday, October 8, 2020

කියයි මිහිරි කතා ...

කියයි මිහිරි කතා නිතර රසට ගොතා

බොලද සුපෙම් ලතා මලකි නාරි ලතා

ඔමරි කරන ලතා සුවද සමන් ලතා

ආවෙමි හද පතා හිනා වෙයන් ලතා


රුන්ද රුන්ද ගත මල වට බඹරු නටන්නේ

ඇයි මන්ද මන්ද මගෙ හදවත ඔබට ඇදෙන්නේ

නුවන් බදන රුවන් දසුන

ඔබයි සොදුර සිත නළවන

සැපතකි මට ඔබේ සෙවන

එන්න දයාවී


කියයි මිහිරි කතා නිතර රසට ගොතා

බොලද සුපෙම් ලතා මලකි නාරි ලතා

ඔමරි කරන ලතා සුවද සමන් ලතා

ආවෙමි හද පතා හිනා වෙයන් ලතා


මන්ද මන්ද මැණිකේ ඔය ඇස් දෙක රතු වී

මම සන්ඩු වුනේ ඔච්චමටයි එදා තරහ වී

සවන පිනන මන බන්ධන

ගී අසමින ඔබට ගයන

මගේ පුන්චි පැල ඇතුලට

එන්න දයාවී


කියයි මිහිරි කතා නිතර රසට ගොතා

බොලද සුපෙම් ලතා මලකි නාරි ලතා

ඔමරි කරන ලතා සුවද සමන් ලතා

ආවෙමි හද පතා හිනා වෙයන් ලතා


ගායනය - ධනපාල උඩවත්ත 

පදරචනය - සමන් චන්ද්‍රනාත් වීරසිංහ 

සංගීතය - ආර්.ඒ. චන්ද්‍රසේන 


මෙම ගීත රචනයට පසුබිම් වූ හේතුව සමන් චන්ද්‍රනාත් වීරසිංහයන් විස්තර කරමින්. මගේ බිරිඳ දයාලතා. මට දරුවෝ තුන්දෙනෙක් ඉන්නවා. 

අපි විවාහ වෙන්න කලින් ඉස්සරම, පුන්සිරි සොයිසාගේ "සෙව්වන්දියකට පෙම් බැන්ඳා" ගීතය ලියපු කාලේ පුන්සිරි අපේ ගෙදරට ආවාම කිව්වා සමන් අයියා ධනේටත් (ධනපාල උඩවත්ත) සිංදුවක් ලියලා දෙන්නකෝ කියලා. මං ඉතිං ගීතයක් ලියලා දුන්නා. දවසක් මේගොල්ලන්ගේ ගෙවල් කිට්ටුව පානදුරේ තිබුණා සංගීත සංදර්ශනයක්. ධනපාලත් ඒකෙ සිංදු කියනවා. මං ධනේට කිව්වා ධනේ ඔය සිංදුව පොඞ්ඩක් කියන්න කියලා. ධනපාල උඩවත්ත එදා ඒ සංගීත ප‍්‍රසංගයේදි ඒ ගීතය ගායනා කළා. ඒ ”කියයි මිහිරි කතා” ගීතය. ඒ මට දයාලගේ ගෙදරට යන්න වරම් නැති කාලේ, අර ප‍්‍රසංගයට පහුවෙනිදා මං යනකොට මෙයාලගේ ගෙවල් පාරෙන් දයාගේ අම්මා කියනවා ගෙදරට ඇවිත් කියන්න බැරි එව්වා ලවුඩ් ස්පීකර් වලින් කියෝනව කියලා. ඇය එහෙම කිව්වට කමක් නෑ ඉතිං. මොකද මං මේක මගේ බිරිඳට ලියපු ගීයක්. 


(උපුටා ගැනීම - යුගන්ති යශෝධරා දිවයින)







No comments:

Post a Comment

නිදි නැති රැය පුරාවට ...

නිදි නැති රැය පුරාවට කිසි නිමක් නැති සිතිවිලි සයුරටත් වැඩි මිස අඩුත් නැති අවසානයේ දී ඒ හැම බොඳ මීදුමක් සේ ඈතට පාවි පාවි ගිය හැටි මතකයි ජිවිත...