Saturday, July 11, 2020

බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ ...

බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ
මෙන්න මං ගෙනාවා
එන්න ගන්න මේවා

බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ අපි ගෝනි ගාණෙ ගත්තා
නංගී පොඩි මල්ලී අඩු ගාණෙ දෙන්න එනවා ....//

සිලිමට දෙන්නෙ දෙකයි
උණු කැවුම් වගේ විකිණෙයි
පරමාද වුනොත් ඉවරයි
වෙන ගන්න කෙනෙක් නැතිවෙයි ....//

ගන්න ගන්න මේවා
මෙන්න මං ගෙනාවා ...//

බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ අපි ගෝනි ගාණෙ ගත්තා
නංගී පොඩි මල්ලී අඩු ගාණෙ දෙන්න එනවා
බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ

අද වාසනාව ඇත්තේ
මුතු බෙල්ලො කැඩූ පොත්තේ
දෑවැද්ද දෙන්න දූගේ
හරි ජයට ගන්න දීගේ ...//

තෝර ගන්න මේවා
මෙන්න මං ගෙනාවා ...//

බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ අපි ගෝනි ගාණෙ ගත්තා
නංගී පොඩි මල්ලී අඩු ගාණෙ දෙන්න එනවා
බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ

අසරණ දුප්පත් කාටත්
වෙන්නට බැරි ඇයි පෝසත්
හැමදාම නෑ ලැබෙන්නේ
හරි කලාතුරිනි එන්නේ ...//

හොඳ මාලයක් හදන්න
මේ මුතු අරන් බලන්න ...//

බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ අපි ගෝනි ගාණෙ ගත්තා
නංගී පොඩි මල්ලී අඩු ගාණෙ දෙන්න එනවා ...//
බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ

ගායනය - ක්‍රිස්ටෝෆර් පෝල්
පද රචනය - බැසිල් එම්. සිල්වා
තනුව හා සංගීතය - වර්නන් පෙරේරා

ක්‍රිස්ටෝපර් පෝල් මහතා මෙම ගීතය සෑඳුණු විදිහ ගැන අපූරු මතකයක් ආවර්ජනය කරමින් මගේ ගීත කිහිපයක් තැටිගත කළත් ඒ ගීත ඒ තරම් ජනප්‍රිය වුණේ නැහැ. 1958 දී මඩකලපු වෙරළට බෙල්ලො ගොඩ ගැහුවා. ඔය කාලේදී මඩකලපුවේ බෙල්ලෝ කොළඹට ගෙනත් ගෝනිවල දාගෙන ලංකාවේ වටේටම බොහෝ දෙනෙක් බෙල්ලෝ විකුණුවා. ඕකත් මගේ ඔළුවේ තියාගෙන දවසක් මම මගේ යාළුවෝ දෙන්නෙක් එක්ක මොරටුව සල්ගාදු හෝටලයට ගියා. ඒ දෙන්නා තමයි බැසිල් එම්. සිල්වා සහ වර්නත් පෙරේරා කියන්නේ. ඒ කාලේ සල්ගාදු හෝටලයේ හරි රහ මස්කට් කෑලි තියෙනවා. මම මස්කට් කෑලි තුනකුයි, එළකිරි කෝප්ප තුනකුයි ඕඩර් කළා. මස්කට් කෑල්ලක් රුපියලයි. එළකිරි කෝප්පයක් ශත හැත්තෑපහයි. ඔය මස්කට් කෑලි තුනයි එළකිරි කෝප්ප තුනයි කාලා බීලා ඉවරවෙද්දී සින්දුව හදලත් ඉවරයි.

බෙල්ලෝ මුතු බෙල්ලෝ
අපි ගෝනි ගානේ ගත්තා
නංගී පොඩි මල්ලී
අඩුගානේ දෙන්න එනවා

වර්නත් පෙරේරා දාපූ ඒ ගී තනුවෙන් තමයි ගුවන් විදුලියේ ක්‍රිස්ටෝපර් පෝල් කියන ගායකයාගේ නම හැදුණේ. ඒ 1959දීයි.



No comments:

Post a Comment

නිදි නැති රැය පුරාවට ...

නිදි නැති රැය පුරාවට කිසි නිමක් නැති සිතිවිලි සයුරටත් වැඩි මිස අඩුත් නැති අවසානයේ දී ඒ හැම බොඳ මීදුමක් සේ ඈතට පාවි පාවි ගිය හැටි මතකයි ජිවිත...